Top

Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen (FAQ)

Hieronder vindt u de meest gestelde vragen van de 
BUNNYSHOP.
Mocht uw vraag er toch niet bij staan, neemt u dan contact
met ons op door middel van ons contactformulier.

VERZENDKOSTEN VRAGEN:

Hoeveel bedragen de verzendkosten in Nederland?
Nederland:
De verzendkosten binnen Nederland bedragen: 
€ 6,95 voor pakketpost per verzending.
€ 2,95 voor brievenbuspost per verzending.

Bestaat uw bestelling uit meerdere producten betaalt u eenmaal de aangegeven verzendkosten.

Bij een besteding van 100 euro zijn er GEEN verzendkosten!


Verzend u ook naar het buitenland ?
Wij verzenden uiteraard ook naar het buitenland en de verzendkosten staan vermeld tijdens het bestelproces.

België:
De verzendkosten binnen België bedragen € 9,95 voor pakketten. De klanten in België krijgen de pakketten verzekerd, veilig en snel met BPost thuis gestuurd. 
Brievenbuspost voor België is € 5,95.


Bij een besteding van 100 euro zijn er GEEN verzendkosten!

De mogelijkheid tot verzenden en de verzendkosten voor Duitsland, Luxemburg en andere landen zullen spoedig toegevoegd worden.

Kan ik de producten ook ophalen ?
Afhalen is ook mogelijk! U dient contact op te nemen met de BUNNYSHOP om een afspraak te maken
. Zonder afspraak is het NIET mogelijk om uw bestelling op te halen!

BETALINGSVRAGEN:


Bij de producten staat de adviesprijs aangegeven. Waarop is deze gebaseerd?
De adviesprijzen zijn de door de producenten geadviseerde verkoopprijzen. Deze worden door onze leveranciers verstrekt en kunnen afwijken van andere aanbieders. 

Hoe lang duurt de betaling?
Betalingen via Ideal en Paypal worden vrijwel direct aan ons overgemaakt.
Betalingen via een bankoverschrijving duurt normaal 1 werkdag, voordat het bedrag is overgeschreven. Internationale betalingen vanuit Belgie of andere landen duurt in de regel 2 a 3 dagen.

Op welke manieren kan ik mijn bestelling betalen ?
U kunt het geld vooraf overmaken op onze Bankrekening, via Ideal, via PAYPAL en binnenkort ook via VISA of Mastercard creditcards. 
 
Wat is Buckarooo ?
Alle betalingen van de 
BUNNYSHOP verlopen via onze betrouwbare en veilige paymentprovider Buckaroo. Wij gebruiken Buckaroo, omdat alle betalingen veilig, professioneel en snel worden afgehandeld, zodat wij ook snel uw bestellingen kunnen uitleveren. Als u bij de BUNNYSHOP betaalt, staat er dan ook Buckaroo B.V. op uw bankafschrift. Dit betekent dat Buckaroo B.V. uw betaling heeft geïncasseerd en vervolgens overgemaakt heeft aan de BUNNYSHOP. Buckaroo is dus een financiële tussenpartij en heeft geen invloed op de levering van de door u bestelde producten. Buckaroo is een zeer veilige en betrouwbare payment provider.

VERZENDINGSVRAGEN:

Hoe snel krijg ik mijn bestelling geleverd ?
Wanneer het geld direct is overgemaakt aan de 
BUNNYSHOP, kan de bestelling meestal de zelfde dag worden verzonden, waardoor u het product meestal na 1 of 2 werkdagen in huis heeft.
Wanneer een product net uitverkocht of niet op voorraad is, wordt het product direct bij onze leveranciers besteld en zo spoedig mogelijk aan u geleverd. Dit kan resulteren in een wachttijd van maximaal 8 werkdagen, vanaf het moment van betaling. U kunt uw status van de bestelling volgen door in te loggen in de 
BUNNYSHOP. De verzending kunt u volgen via de PostNL of BPost Track & Trace code, die we aan u mailen, nadat de producten aan u verstuurd zijn.

Kan ik mijn bestelling ook doorsturen naar een ander adres?
Ja, u kunt een ander afleveradres opgeven tijdens het bestellen. Dit is ook ideaal voor het versturen van een cadeau aan een vriend(in) of bekende. U kunt u bestelling volgen via de PostNL Track & Trace code, die we aan u mailen, nadat de producten aan u verstuurd zijn.

Kan ik mijn bestelling ook laten afleveren en ophalen bij een PostNL locatie?
Op dit moment behoort dit nog niet tot de mogelijkheden van de 
BUNNYSHOP

Ik heb mijn producten besteld op zaterdag of zondag. Wanneer kan ik ze dan verwachten?
De bestellingen die in het weekend worden gedaan, worden 's maandags verstuurd. Daar de BUNNYSHOP alle producten uit voorraad kan leveren, ontvangt u in de regel uw bestelling, de dag nadat u heeft betaald. U kunt u bestelling volgen via de PostNL Track & Trace code, die we aan u mailen, nadat de producten aan u verstuurd zijn.


De verpakking op de foto wijkt af van het geleverde product ?
Al onze foto's zijn verstrekt door onze leveranciers. Het kan voorkomen, dat de verpakking (andere parfumfles) van het product op de foto afwijkt van het geleverde product. Dit kan zijn door een speciale uitgave door de producent. Wij benadrukken, dat het bestelde product ook geleverd wordt.

RUILEN EN RETOURVRAGEN:

Wij willen graag duidelijk zijn over de volgende zaken m.b.t. de
BUNNYSHOP koopovereenkomst:
1- De garantie op horloges is op basis van fabrieksgarantie. Dit houdt in, dat uzelf het horloge aanbiedt ter reparatie bij de fabrikant middels het meegeleverde garantiebewijs.
De duur van de garantie is doorgaans 1 jaar. Let op! Wanneer u zelf aanpassingen of reparaties heeft uitgevoerd aan uw horloge, kan mogelijk degarantie vervallen. Lees voor de voorwaarden uw garantiebewijs. Indien nodig zal de BUNNYSHOP u hierbij ondersteunen.
2 - Uit het hygienisch oogpunt kunnen een aantal producten NIET worden geretourneerd! Het betreft de oorbellen, piercings, al het ondergoed en voor ons duidelijk gedragen kleding.
3 - Mankementen aan de producten veroorzaakt door de klant. Wij controleren al onze producten voordat ze worden verstuurd. Indien een artikel wordt beschadigd na verzending, dan kunt deze niet retourneren. 

Ik wil mijn product graag ruilen wegens een defect. Kan dit ? 
Dat is mogelijk. U kunt contact opnemen met ons over het defect, door het
BUNNYSHOP retourformulier in te vullen.
Wij zorgen bij een terechte klacht voor een vervangend exemplaar of restitutie van het aankoopbedrag.

Ik wil mijn ontvangen artikel retour sturen. Mag dit ?
Als klant bij de BUNNYSHOP heeft u recht op het retour sturen van het artikel binnen 14 dagen. Uiteraard handelt de 
BUNNYSHOP volgens de regels van de Wet verkoop op afstand. Het artikel dient in compleet en in originele staat met de onbeschadigde originele verpakking en met bijgeleverde labels, garantiecertificaten, poetsdoekjesen etc. aan de BUNNYSHOP te worden retour gezonden. De verzenddkosten van deze retourzending dient u zelf te betalen. Uw aankoopbedrag zal dan binnen 30 dagen aan u worden overgemaakt.

Mijn batterij is leeg? Hoe vervang ik deze?
Alle horloges worden voor verzending getest, zo ook de batterijen. Het kan helaas voorkomen, dat de batterijen niet volledig vol zijn. Wij adviseren u om de batterijen te laten vervangen bij een juwelier of warenhuis (zoals V&D). De kosten hiervan bedragen bij laatstgenoemde nog geen tientje. 

Klik hier voor meer informatie over de “Wet verkoop op afstand”.

Heeft u ondanks deze antwoorden toch nog vragen ?
Neemt u dan hier contact met ons op via het contactformulier.

@



Aanbiedingen
Nieuwe producten